Jumaat, 17 Disember 2010

badminton

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Semalam 17/12/2010, aku main badminton kat Dewan Alamanda Seksyen 20 dengan budak-budak grup Daurah hari tu (Ular).

Yang datang:
- Firdaus: dia yang cadangkan sebab rumah dia betul-betul belakang dewan.
- Adli Aiman: dia pun tinggal kat Seksyen 20 jugak
- Akma: aku yang ambil dan hantar dia kat Bukit Naga
- Zaidatur: dia datang dengan driver, balik dengan aku
- Afiq: dialah yang main paling lama semalam, tak padan dengan kecik
- Azam: datang dengan mak, balik aku hantar kat masjid negeri
- Syahmi: abang Azam, Daurah grup Kucing. Pemain paling hebat semalam.

Lepas main, kitorang berkongsi cerita. Lepas ni aku dah kerja (insya-Allah), besar kemungkinan tak dapat lagi nak buat aktiviti dengan budak-budak ni. Apapun aku harap mereka akan menjadi insan-insan yang bermanfaat pada agama dan masyarakat suatu masa nanti.

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan