Rabu, 28 September 2011

hujan oh hujan

:: bismillahirahmanirrahim ::

Gambar ni takdelah baru sgt tapi aku baru transfer dari kamera handset ke komputer ni. Yang aku ingat time ni aku nak pergi Alliance Bank untuk bayar Visa pada 14/9/2011 iaitu sehari sebelum apoimen Visa tu (15/9/2011). Hujan memang lebat gila sampai jalan jadi banjir. Kat Alliance Bank tu, aku ada orang cakap, "Ini bukan hujan biasa ni, hujan lebat ni sampai ke KL". Memang lebat gila sampai aku takut nak drive, takut tiba-tiba kereta tenggelam atau rosak tengah jalan. Maklumlah kereta kecik. Mujurlah aku drive sekitar Shah Alam je, takdelah risau sangat. Kalau apa-apa jadi pun dekat je dengan rumah. Lagipun, nak taknak aku kena keluar jugak sebab esoknya dah kena bawak payment slip tu ke Visa Centre. Tapi risau-risau aku pun sempat gak tangkap gambar kan.





:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan