Selasa, 20 September 2011

openhouse oh openhouse

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Kelmarin iaitu Ahad bersamaan 18/9/2011, ada banyak pulak orang buat open house. Dahlah semalamnya (Sabtu), penat dan buncit lepas marathon 4-5 rumah termasuk open house & kenduri kahwin ikut abah ummi. Tapi Ahad tu aku pilih satu rumah je, iaitu rumah Aboo. Aku pergi dengan Zen & Aisyah. Kat rumah Aboo, sempat jumpa Hasbi, Mimi & suami. Lepas makan sampai buncit, borak-borak dengan emak Aboo sampai kempis sikit, baru balik. 

On the way balik, Zen ajak singgah 1Utama. HAHA. Aku memang nak sangat pergi 1Utama sebab sebelum aku berhenti hari tu, budak-budak MOG dah sibuk mintak bawak ketupat tapi sampai sekarang aku tak datang-datang lagi. Berapa kali dah masak ketupat (segera je pun) konon nak hantar MOG tapi last2 tak jadi pergi. Kelmarin aku pergi 1Utama tapi tak takde bawak papelah sebab dari rumah Aboo.

Aku pun ikut Zen carik barang kat Jusco je, segan pulak nak singgah MOG tak bawak pape. Sempat jugak aku lalu depan kedai tempat kerja lelaki surau tu, tapi aku segan nak tengok dia ada tak dalam kedai. Kalau takde, maknanya dia pergi surau. Haha. Selamba-selamba aku, banyak jugak benda yang aku segan dalam dunia ni. Sebenarnya takdelah segan sangat tapi aku takut kalau dia nampak aku nanti lain pulak jadinya. Tak pasal-pasal dia kejar aku dan tanya mana aku pergi selama ni padahal aku dah berazam nak lupakan beliau. Haha, perasan sekali-sekala!

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan