Ahad, 2 Oktober 2011

amru oh amru

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Amru tu adik aku yang paling bongsu (for the time being, but hopefully forever), dan paling manja. Amru sekolah kat SRI Hira, setiap hari Amru pergi dan balik sekolah dengan Makcik Saroya (jiran selang dua rumah). Tapi kalau Makcik Saroya ada hal, aku yang ambil dia kat sekolah. Setiap kali ambil Amru, mesti aku tanya: "Amru suka balik sekolah dengan siapa?". Amru akan jawab "Angah" dengan tersipu-sipu. Terharu aku. (Soal-soal bab perasaan ni macam style Abah pulak, haha!).

Satu hari dari SRI Hira' aku bawak Amru solat kat Masjid Negeri. Kitorang memang dah biasa sangat pergi Masjid Negeri, so Amru takdelah heran sangat. Yang dia excited sangat sebab dapat main air pancut tinggi depan masjid tu. FYI, air pancut ni lebih cantik pada waktu malam.

On the move.

Amru layan blues.

Yay~ Kita serbu!

Kesian main sorang-sorang.


Pose macho la konon.

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan