Ahad, 2 Oktober 2011

hobi oh hobi

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Hobi kami adik-beradik ialah membaca.
Ni gambar lepas Jualan Gudang Telaga Biru.

SEBAHAGIAN daripada buku-buku yang aku beli.
Haha, konon je beli banyak tapi bila entah nak baca.

Asim dan Amru yang khusyuk membaca.
Amru baca buku '80 Eksperimen Sains Belakang Rumah'.

Asim, Amru & Alqamah yang khusyuk.
Tapi Alqamah khusyuk main komputer je.

Asim, Amru, Ataullah & Alqamah dengan aksi masing-masing.

Sejuk perut tengok adik-adik lelaki aku membaca.
Sejuk perut la sangat, macam la aku yang lahirkan dorang kan.

p/s: Adik lelaki aku ada 5 orang semuanya, Allamah takde dalam gambar sebab dia tengah baca buku (kot?) kat Mesir. Sebenarnya bukan hari-hari pun dorang baca buku, masa ni je dorang membaca sebab banyak buku baru. Dalam 5 orang adik lelaki aku tu, yang aku tau Ataullah sorang je yang suka membaca (perasan la Ataullah tu). Kalau yang perempuan, memang semua la suka membaca (baca novel pun boleh la kan walaupun...).

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan