Isnin, 18 Oktober 2010

1st of 2nd

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Alhamdulillah, terhasil jugak akhirnya blog rasmiku yang kedua. Dan ini adalah post ku yang pertama untuk blog keduaku ini. Blog lama aku <dilasour.blogspot.com> telah dihadkan pembacanya kepada seorang pembaca sahaja iaitu diri aku sendiri. Sebenarnya aku pun dah lama gila tak menulis dalam blog tu, tak pasti sejak bila, tapi yang pastinya sejak aku dah start kerja, memang sekalipun aku tak pernah sentuh blog tu. Untuk blog ni, aku masih kekalkan style kat blog lama, cuma bezanya content dalam blog ni lebih terbuka.

Sekarang dah nak masuk 6 bulan aku kerja, dan dah hantar notis pun untuk berhenti hujung tahun ni. Aku belum apply apa-apa kerja lain, tapi aku dah buat notis berhenti sebab agreement aku dengan company memang kena buat notis 3 bulan sebab aku dah dikira permanent sejak mula masuk kerja.

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan