Isnin, 18 Oktober 2010

konvo

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Baru-baru ni (3/10/10) aku konvo untuk ijazah pertama aku kat UIA. Tapi ni bukan konvo aku yang pertama sebab sebelum ni aku pernah konvo kat DQ tapi itu untuk sijil je. Kali ni aku konvo sekali dengan akak, cuma akak sesi pagi, aku sesi petang, Hood aku warna pink, hood akak warna kelabu (ikut course).

Ummi tak dapat datang sebab Amru ada pertandingan hafazan wakil PASTI al-Quds (Amru dapat no. 2, ok la~). Jadi masa konvo tu, aku dan abah tengok majlis akak waktu pagi, akak dan abah tengok majlis aku waktu petang. Mesti abah bored gila, dari pagi sampai petang tengok benda yang sama. Dah la masa pergi dan balik tu, traffic UIA jammed teruk. Ada hikmahnya jugak ummi tak pergi, kalau tak mesti ummi tak larat.

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan