Selasa, 19 Oktober 2010

kereta

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Malam tadi aku sampai rumah dari TTDI dalam pukul 10 p.m. Aku nampak ada ATOZ parking cantik je kat foyer rumah aku. Aku tau tu akak punya. Dia memang plan nak beli ATOZ terpakai, sebab katanya kalau beli kereta baru kena berhutang dengan bank. Sampai sekarang aku tak merasa lagi bawak ATOZ akak tu sebab akak dah keluar pergi kerja dari pagi tadi sampai sekarang belum balik. Macam mana la rasanya ye bawak ATOZ tu ye~

Aku ni bila pulak nak beli kereta sendiri? Huhu, aku pun dah tak larat nak dengar soalan tu. Tapi pastinya jawapan aku masih sama: Aku taknak beli kereta apa-apa lagi selagi Kancil abah tu masih berfungsi. Sebenarnya 2 minggu lepas aku dah beli motor by cash. Of course 2nd hand jugak Tapi tiba-tiba je aku dah kena transfer kerja ke TTDI, mana la aku berani nak bawak motor sampai ke KL sana. Takpelah, just wait & see...

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan