Khamis, 20 Januari 2011

customer oh customer

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Hari tu ada seorang customer aku masa kat Utama TTDI lalu depan MOG OU. Aku jadi serba salah, tak tau nak letak muka kata mana. Sebenarnya ramai je customer Utama shopping kat OU ni sebab OU kan sebelah TTDI je, tapi aku rasa yang lain tu tak perasan kot aku pernah kerja kat Utama sebab aku pun tak lama sangat kat Utama. Cuma customer yang sorang ni aku rasa dia mesti ingat aku sebab aku banyak kali pakaikan contact lens kat mata dia sebab dia tak lepas lagi nak pakai sendiri.

Aku tak tau la macam mana bila aku kerja kat MOG Sek.7 Shah Alam nanti. Sebab Utama Shah Alam pun kat Seksyen 7 jugak! Mesti akan jumpa customer Utama jugak nanti. Nampaknya aku kena bersedia bagi jawapan kalau orang tanya kenapa aku dah tak kerja dengan Utama. Kalau boleh biar diorang jadi customer kat kedai baru aku pulak. Ya Allah, bantulah aku menghadapi segala yang bakal berlaku nanti. Permudahkanlah urusanku, ya Allah yang Maha Menentukan dan Maha Memudahkan.

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan