Jumaat, 8 Julai 2011

colleagues oh colleagues

:: bismillahirrahmanirrahim ::

Aku rasa dalam 2-3 bulan ni, mungkin entri-entri aku kat blog ni kebanyakannya berkisar tentang colleagues aku yang sekarang ni. Sebab tak sampai 2 bulan lagi aku akan berpisah dengan dorang. Lepas ni mungkin aku akan cerita pasal colleagues baru pulak, wallahu a'lam. Colleagues aku yang current ni semua Cina tapi takde masalah sangat nak get along dengan dorang sebab dorang faham (or at least cuba untuk faham atau buat-buat faham) aku punya lifestyle. Most probably I'll miss them and all the moments with them. These are the people at MOG 1Utama, my closest colleagues for the time being:

1) Dylan Yek (senior manager) ---> tiada gambar.

2) Nefyn (branch manager)

3) Fong (optician)

4) Albee (optician)

5) Valerie (optician)

6) Mc (sales assistant)

7) Lim (sales assistant)

MOG 1 Utama

MOG 1Utama yang lama sebelum pindah kat outlet sekarang.
Aku sempat kerja kat kedai lama ni dalam 2 bulan.

Other MOG people I ever met:
- Sunway: Venus, Jason, Shereen, Jeremy, Marlon (dalam gambar bawah kecuali Venus)

- Carrefour Puchong: Ida, Cyndi, Ah Gan
- Roadshow: David, Lee, Everett, Rijot, Liz, Alice, Jim etc
- HQ: Grace, En. Taufik

Other people in 1 Utama:
- Mat Nor & Amy (Perfume Gallery)
- Hamidah (Elizabeth)
- Elly & Mala (East India)
- Daus, Lisa & Nana (Opera)
- Fathin & Nisha (Blook)
- Akak Nyonya Colors, Budak Hush Puppies
- Few cleaners, security officers dan ramai lagi yang selalu bertegur sapa tapi tak tau nama. Tak taulah akan jumpa lagi tak dorang semua ni lepas aku berhenti nanti.

:: wallahu a'lam ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan